tisdag, december 13

Har allvarliga motivationsproblem när det gäller näringslära. Tenta imorgon. När som helst under dagen. Fram till 23.30. 2,5 h på mig från att jag öppnar den. Känns kanon att jag tagit på mig att jobba 7-16 just imorgon också. Speciellt när jag inte alls läst vad jag borde under resan. Ett mirakel ska till för att det ska bli ett G känns det som. Inte för att jag inte förstår. Det jag läser förstår jag men jag har ju inte hunnit igenom allt än. Är det möjligt att klämma dit rätt svar ändå? Vi får ju ha boken till hands liksom. Hinner man slå upp det man inte hunnit med? Tillräckligt för ett G? Eller ska jag bara släppa det just nu, fokusera på torsdagens inlämning i hälsopedagogik och ta nya tag med näringsläran på fredag. Lite mindre stressad. Omtenta 10 jan. Skriva en bra tenta då istället. Vore kanske vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar