lördag, december 31

Jag är en dålig, dålig människa. Trots det har jag griljerat skinka, köpt och slagit in julklappar, fått julklappar, ätit för mycket knäck, ätit för mycket mat, varit lite för full, dansat alldeles lagom mycket, sytt ensjuhelvetes massa, nyårsfestsplanerat och nu allra senast ätit tomtegröt för hundraelfte gången den här julen och än har jag inte fått nog. Nu ska jag superstäda superfort. Sen kommer det 18 personer hit och skitar ner allt igen. Men det är det värt.

Vid närmare eftertanke är jag kanske inte en dålig människa. Bara dålig bloggare. Men what's new to that liksom. Vägra sudda och börja om iaf.

1 kommentar:

  1. Det är skillnad på att vara en dålig människa eller en dålig bloggare! Du är alla fall ingen dålig människa inte nån stans! Vidar och jag diggar dig, sten hårt! <3

    SvaraRadera