måndag, november 28

Dagen är vigd till studier i väntan på att gruppen anländer. Med undantag för typ en timme framåt då jag tänkte bege mig till gymmet medan en föreläsning laddar. Ångestmonstret i magen verkar vara på semester också. Han kanske stannade på Koh Maak. Det hade jag också gärna gjort iofs. Även fast det skulle betyda att vi skulle vara där tillsammans. Nåja. Det kan ju aldrig vara bra att känna att man har kontroll över situationen. Alltid annars känns det som kaos och då har det ju gått bra. Så nu när det känns bra förväntar jag mig kaos. Kan hända att jag fått resultatet på hemtentan när jag kommer tillbaka från gymmet. Hon skulle maila ut det under morgonen. Svensk morgon alltså. Då kanske kaoset kommer tillbaka. Chaos sweet chaos..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar