måndag, november 7

Where to ma'm?

Tjaaa. Jag vet inte riktigt vart jag ska. Eller åtminstone inte vart jag kommer att hamna. Är lite väl förtjust i att planera för både det ena och det andra men på det stora hela så vet man aldrig var man hamnar i alla fall.   Tillfällighet att det dök upp just här och nu?! För ganska precis 4 år sedan, på ganska precis samma plats insåg jag att det mesta löser sig, på ett eller annat sätt. Det blir nog bra. Nånstans på min och Annas resa i Asien. Bra timing på den insikten, behövdes under de kommande månaderna. Och nu sitter jag här igen. I Saigon. På jobbet. Om några dagar ska jag besöka Angkorområdet och Phnom Bakeng igen och se solen gå ned. Passa på att njuta ordentligt för det här kommer vi nog aldrig tillbaka till. Det var vad jag sa till Anna första gången jag satt där. Om jag trodde på Gud hade jag sagt the lord works in mysterious ways eller nåt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar