tisdag, januari 17

Det kan inte vara liv i luckan jämt

Å här är det tyst. Jag som till och med har en utmaning. Den kommer, den kommer. Vi har varit krassliga idag. Bara legat på soffan och gjort ingenting. För första gången sedan sjukdomen slog till för många dagar sedan. Jag är dålig på det här med att vara sjuk. Tycker alltid att jag visst orkar med en massa saker. Typ åka till Falun och shoppa blommor i fredags. Eller dricka vin med fina vänner i lördags. Eller åka till IKEA i Västerås över dagen i söndags. Dåligt med tid för vila för den stackars kroppen. Tills idag. Imorgon måste jag få röra på mig annars blir jag knäpp. Lägligt att jag ska jobba imorgon då! Woop woop.

1 kommentar:

  1. haha låter härligt du, full fart som vanligt :P
    hoppas sjukdomen ger med sig snart så du slipper vara så sliten!

    ville tacka för tipsen, vi var o åt på restaurangen i förgår kväll, var gott! o nu har vi tagit oss med tåg ner till nha trang.
    hade ett par frågor om våran fortsatta resa. antingen ska vi åka till mui ne ngn dag o kolla på sanddynerna för att sen vara ngra dagar i saigon innan vi själva anordnar buss/båt till kambodja. vet du om mui ne är ngt att se eller ska vi åka direkt till saigon?
    andra alternativet är att från saigon ta en färdig tur på tre dagar genom mekong deltat, med mat o boende o ngt berg o flytrande marknad osv. är det värt att lägga lite mer pengar på att ta den eller kan man lika gärna åka direkt till kambodja efter saigon?

    pussen

    SvaraRadera