tisdag, januari 10

God, why aren't you with me?

Jodå. Låtarna funkade helt okej, lite modifikation blir det ändå. Vet ni vad som händer sen då, när jag ska hem från gymmet efter mina två fina svettiga, duktiga pass. JO. Jag känner av halshelvetet igen. En stund visste jag inte om jag skulle bli less på att det är tillbaka eller om jag skulle fira att jag ändå haft icke-halsont i 3 hela dagar. Less, kom jag fram till. Så här sitter jag, med två koppar framför mig. Te i den ena och varmt vatten med ingefära, gojibär och lite honung i den andra (hädanefter tar jag en i taget, alldeles för stressigt att hinna dricka upp båda innan det blir kallt). Ikväll innan sänggång blir det tammefan en whisky, det finaste du har Karlsson, så vi riktigt skrämmer bort skiten. Det här orkar jag inte med längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar