lördag, januari 7

Julhelgernas dekadens

Efter att ha tuggat i mig hutlöst mycket knäck (Den.Tar.Aldrig.Slut.) samtidigt som jag pluggade näringslära så kom jag för femtioelfte gången, bara i år, fram till att det måste bli ändring. Så jag sprang iväg och gjorde en snabbinvägning. Hur länge? Hur mycket? Det kommer sannolikt inte bli någon träningsblogg av det här men jag tänkte att om jag delar med mig av det så måste jag ju skämmas inför andra när jag misslyckas. Inte bara inför mig själv.

Så jag presenterar: -12 kg till midsommar. Dagens invägning: 80 tunga kg (6 kg från fetma för min längd enligt min kursbok). 3 kg mer än vid Asien-hemkomsten. Suck.

Om jag slarvar med att rapportera mina invägningar så får ni gärna klaga högljutt. Högljudt? Rapport ungefär varannan vecka kanske?

Hårdkörar-regimen börjar med vinterns första löprunda tror jag. Hujjedamej, det var längesen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar